2013 m. kovo 5 d., antradienis

Malonaus skrydžio su RYANair


2013 03 02 Vilnius – Dublin with lovely RYANair

Puikių atostogų pas tėvus Airijoje pirmas etapas buvo pati kelionė iki žaliosios salos. Viskas būtų gerai jei ne keli kartūs prieskoniai šioj kelionėj, kur vienas iš jų vadinasi RYANAIR ir jos keleiviai.


Tad keletas punktų apie tai..

Durna eilių sistema. Eilės, eilės ir dar kartą eilės kuriose bendroje sumose prastovėta iki dviejų valandų. Aišku normalu dalykas yra sulaukti eilę prie keleivių patikrinimo skanerio ar prie pasienio kontrolės, na o valandą stovėti prie vartų, dar keturiasdešimt minučių kažkokioje laiptinėje laukiant įlaipinant į lėktuvą ir galų gale prie paties lėktuvo trapo yra žmonių kankinimas.



  
Prie kelionės smagumo sąrašo pridėčiau ir valandą sėdėjimo prikaitusiame lėktuve, laukiant nežinant ko, bet tikrai ne leidimo kilti, nes mūsų skrydis buvo paskutinis šią dieną ir sekantis tik už aštuonių valandų. Smagu, kad lėktuvo įgula beveik po valandos teikėsi informuoti visus apie vėlavimą ir tie, lėtesnio mąstymo žmonės, kuriems dar mąstymo sistema nebuvo sugeneravusi kelionės paveikslo, galėjo drąsiai informuoti pasitinkančius žmones apie galimai ilgesnį nei valandos užvėlavimą. Pasiteisinimas irgi neblogas, - lėktuvas apšalęs ir daugiau laiko nei numatyta užima jo nuledinimas. Įdomu, ar kas nors Ryanair gauna pinigus už tokių situacijų numatymą ir problemų sprendimą iš anksto. Juk ne paties skrydžio metu pamatyta, kad Lietuvoje arktinis -4 šaltisJ

Matomai šiukšlės po kojomis lėktuvuose yra normalus dalykas, ir pats gali šiukšlinti ir dėl to galvos nesukti, bet kai atsiverti meniu ir gėrimų skiltyje pamatai įklijuotą kramtoškę tai tikrai mintys sukasi ne apie tai, kaip čią ją atklijavus ir dar šiek tiek pakramčius.



Vienintelis dalykas už ką tikrai nelaikau pykčio, tai ilgoje eilių sistemoje parodytas žiupsnis žmogiškumo. Su vaiku Ryanair prie vartų ir į lėktuvą įleido be eilės. Skiriu didelį ačiū už tai skrydžių kompanijai ir didelį spyrį į veidą toms snukius perkreipusioms žmogystoms, burnojusioms apie tai, kad kaip čia ale be eilės lendam, kad vaikas tai ne bilietas su užrašu „priority boarding“. Duskit komuniagosJ

Na, o išvada būtų tokia, kad ką perki tą ir gauni. Skrendi su pigių skrydžių bendrove, tai ir tikėkis ilgų eilių, ankštų vietų, šiukšlių ir galbūt ateityje mokamo tualeto lėktuve.

Nedas 

2 komentarai:

  1. Welcome to ny world...tik mus dar per kelis metus skraidymo su ryanair su vaiku praleide yra vos karta...taigi...

    G.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Čia labiau welcome to Ryanair world :) Kaip sakoma: "things happens" Bet tai čia nėra jau tikie patys blogiausi dalykai kokie galėtų nutikti skraidant lėktuvais :)

    AtsakytiPanaikinti